....

viernes, 17 de diciembre de 2010

Naar Bethlehem..


Jozef en Maria op weg naar Bethlehem, het mooie oude verhaal, jullie allemaal wel bekent. Dit tafereeltje is een patroonband van atelier septemberspring, ik was er zo weg van toen het patroonblad uitkwam. Al langer wilde ik een kerststal gaan maken maar vond niet echt een patroon wat me helemaal aansprak, deze wel ;-)!


Ik heb ze al een tijdje geleden gemaakt maar vond het toen nog niet “kersterig” genoeg. Erg leuk om te maken, ik heb het patroonblad “op het veld” met de herders, de schaapjes en de engel ook gekocht. Die ga ik volgend jaar maken anders wordt het zo’n haastklus en dat is jammer.
Ik heb het patroonblad gevolgd, alleen wat andere haartjes toegevoegd, ik hou zo van krulletjes haar. (heb ik zelf niet, ik denk dat dat het is ;-)) In de mand van de ezel heb ik wat houtbundeltjes gelegd, en de ezel in "loop" stand gezet
Groetjes,
Corina



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Te agradecemos tu comentario...en pocos momentos lo publicaremos.